zaterdag 15 september 2007

test mirage (pc)

Mijn eerste animatietestje. Mijn uitgangspunt was om te zien of de techniek die ik voor ogen heb ook toepasbaar was in de computer. Dus heb ik in mirage een testje gemaakt, waarna ik tot de conclusie kwam dat het heel moeilijk gaat worden om in de computer te creeƫren wat ik in de tekeningen sterk vind. Het testje is chaotisch en druk, terwijl de tekeningen juist stil en ingetogen zijn. Daarbij vind ik dat de animatie nog teveel loskomt van de achtergrond. Ik ga nu een testje maken op Ingres-papier om te kijken hoe dat werkt. Ik denk dat het te arbeidsintensief is om mijn eindfilm helemaal frame voor frame te tekenen zoals ik de losse tekeningen heb gemaakt, maar misschien dat een combinatie mogelijk is. Aan de hand van dit testje hoop ik weer conclusies te kunnen trekken en hierop verder te gaan.

Geen opmerkingen: