maandag 17 maart 2008

dag of nacht?

Terwijl ik aan het animeren ben, blijf ik nadenken over het verhaal en de ontwikkeling die ik in mijn film wil laten zien. Om goed over te kunnen dragen wat ik wil vertellen wil ik met een ander soort sfeer beginnen dan waarmee ik eindig. Ik denk dat ik dit het best met de overgang tussen dag en nacht kan laten zien. De vraag is nu: wordt het dag of wordt het nacht? In onderstaande shots heb ik gekeken hoe ik het verloop van avond naar nacht kan laten zien waarbij ik de sfeer van schattig en lieflijk naar verlaten en kil wil laten verlopen.

4 opmerkingen:

Bianca Ansems zei

Ik zou denken dat het van nacht naar dag gaat, omdat je de ochtend mist hebt?

Linde Faas zei

ja, dat was ook het oorspronkelijke idee en eerlijk gezegd vind ik dat ook mooier dus ik denk dat dat hem gaat worden.

Linde Faas zei

ja, dat was ook het oorspronkelijke idee en eerlijk gezegd vind ik dat ook mooier dus ik denk dat dat hem gaat worden.

Jasper Kuipers zei

tja lijkt mij eigenlijk ook beter om van nacht naar dag te gaan. Zolang dat maar niet te metaforisch opgevat gaat worden. Dus misschien niet naar volle dag, maar eindigen in lichte mist?